Processen

1. Rådgivning
Behöver du bolla idéer inför ditt event så finns vi tillhands via både telefon [länka] och mail [länka]. Det går också utmärkt att boka in ett möte för platsrådgivning.

2. Bokning
Bokar gör du enklast här via hemsidan. Då kan du enkelt se priser, produktinformation och vilka datum som är tillgängliga. Våra priser för tält, möbler, porslin, paket och tillbehör baseras per uthyrningstillfälle. (Dock max tre dagar, för längre tid är du varmt välkommen att kontakta oss för mer information!) För scen gäller offert.

3. Bekräftelse
När du har lagt din bokning får du en bekräftelse skickad till din mail. Där hittar du information om din bokning. Om du skapade ett konto vid bokningen kan du även logga in på Mina sidor för att se all information kring din bokning.

4. Leverans/Hämta
I bokningsbekräftelsen hittar du information om när du kan hämta dina produkter eller när vi levererar dem till dig. En del produkter levererar och monterar vi alltid (t.ex. stora tält och scener), men många produkter kan du välja om du vill hämta själv eller få levererat.

5. Återlämning
När ditt event är slut är det dags att lämna tillbaka produkterna. Om du valde leverans vid utlämningen hämtar vi produkterna hos dig. Valde du att hämta själv lämnar du dem på samma ställe som du hämtade dem på.